Tuesday, August 24, 2010

تو تــى الى الاخ حمدى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يا اعضائنا الكرام كل سنة وانتم طيبين  رمضان كريم
طبعا الناس هتقول ايه عنوان الرسالة الغريب ده
الرسالة دى موجهة الى الاخ العزيز حمدى وبدون ذكر الاسم كاملا وان شاء الله هو يعرف نفسه
انا مثل ما جيت عالمجموعه هنا و ارسلت رقمه وقلت عليه رقم شقة مشبوهة و اعتذرت ليه مرارا وتكرارا عما بدا منى من خطأ و الاخ كان سامحنى و بعدين مش عارف ايه حصل تانى و رجع وزعل منى و لا اعرف السبب بس انا حبيت اقدم اليه الاعتذار فى الايام الكريمة هنا امامكم مثل ما غلطت فيه امامكم انا بعتذر ليه للمرة الرابعه يمكن امام كل اعضائنا وبقوله ان ربنا بيقبل التوبه من العبد المذنب فما بالك بالعبد اذا اخوه غلط فيه ويجى يعتذر ليه  لازم فى الايام الكريمة مثل شهر رمضان تتصافى النفوس و احنا فى ثلث المغفره يعنى لازم النفوس تغفر الذنوب لبعضها
انا عارف ان انت ممكن الموضوع ما يمثل لك شئ لاكن صدقنى انا بالنسبة لى عمرى ما عملت مشاكل مع اى شخص الحمد لله و عشان كده ضميرى مانبنى ومش قادر انسى انى غلطت
وكل شوية بعتذر يمكن انت بالنسبة لك الموضوع كأنه ولا شئ  والله اعلم
كل اللى عايزه منك تعرف  انى لو انا فعلا مش كويس مكنتش اعتذرت كل ده ليك و بالنسبة لموضوع الشغل ده كله قسمه ونصيب محدش بياخد اكتر من نصيبه ولا اقل ولو هيبقى عن طريقك اكيد هيبقى ده نصيبى ولو مش عن طريقك اكيد ده نصيبى برضه و مش هاخد اكتر منه و انا فى الاول و الاخر كل اللى كنت عملته ده عشان الشغل بس فى الاخر انا غلطان عشان الشغل قسمه ونصيب و اتسرعت فى حاجات كتير فى كلامى معاك ولاكن ارجع واقولك ده الواقع و خلاص اللى كان كان واتمنى منك فى الايام الفضيله دى تتقبل الاعتذار و يمكن مع الايام
لو كان لينا نصيب فى اللقاء مرة اخرى  تعرفنى على حقيقتى  وانا  لمابقعد مع شخص بعرفه من اول مرة اكلمه فيها على حقيقته و مش اى شخص الواحد ممكن يعزه .
و انا نسيت كل اللى حصل بينا و اتمنى ان يكون انت كذلك ..
اتمنى منكم تقبل الاعتذار وكل عام وانتم بخير
--

No comments:

Post a Comment