Tuesday, August 3, 2010

تو تــى هام جدا لكل الاعضاء اعتذار الى اخ عزيز

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وانتم بخير
هذه الرسالة موجهة لكل الاعضاء و لاكن ان شاء الله بالاخص لشخص عزيز ومحترم
يا اعضائنا الكرام انا امس ارسلت اليكم رقم موبايل وقلت لكم رقم شقة مشبوهة
فى الحقيقة هذا كلام كذب
ده رقم رجل محترم وانا كنت معصب منه وارسلت اكذب عليكم عشان اعمل بيه مقلب
لاكن هو ما يستحق كل هذا لانه محترم وكله زوق وانا اللى كذبت
اتمنى تفهمو لا تتصلو على الرقم اللى ارسلته بالامس
عشان الراجل زعلان وبصراحة انا غلطان وما يصح اللى عملته
 وبمناسبة الايام الطيبة المباركة انا بقدم اعتذارى امامكم
زى ما ارسلت رقمه وقلت عليه كلام كذب جاى اعتذر له امامكم كلكم و اتمنى ما فيه احد يتصل عليه تانى
كل الارقام  اللى بتشوفوها وبتصلكم برسائل عالايميل  رقم الفنان فلان و كذا وكذل كل  هذا كذب و اشتغالات
اتمنى منه انه يشوف الرسالة و يسامحنى و المسامح كريم
وكل عام وانتم بالف خير
ملحوظة : الرسالة موجهة الى الاخ ( ح . ن ) وشكرا.

--
اللهم لك الحمد لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك ولعظيم سلطانك
الإعتذار لاى شخص أسأت له وكل عام وأنتم بخير
Mahmoud Mahmoud Mohamed
m0128000276@yahoo.com

No comments:

Post a Comment