Sunday, August 8, 2010

تو تــى طلب مساعده من اعضائنا الكرام


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى اعضاء المجموعه الكرام طلب مساعده منكم بحل المشكلة التالية
انا قمت بارسال رقم احد الاخوة المحترمين هنا على انه رقم شقه مشبوهة و فى الحقيقة هذا كذب
و طبعا الناس تتصل عليه كتير وهو يعرف انه انا اللى عملت فيه كده وزعلان اكيد منى و طبعا معاه حق
وانا عملت كده لانه كان مواعدنى انه يجيب لى شغل وحسيت منه انه بيخلف وعده
و بصراحة انا تبعت ادور على شغل ومالقيت و كان ده الامل اللى قدامى ولما حسيت انه بيزول
اتخنقت منه و قمت ارسلت رقمه على اساس انه شقه مشبوهة
و انا الآن نادم على ما فعلت بصرف النظر عن موضوع الشغل لانى حسيت انى ظلمت الراجل معايا
وهو ميستحقش كده لان هو غير مجبر على انه يشغلنى دى حرية
فانا عايز اقدم له الاعتذار وهو عضو معانا هنا فى المجموعه بس كل لما اعتذر له برضه زعلان
وانا بصراحة عمرى ما عملت مشكلة مع اى شخص و مقدرش يكون فيه اى شخص زعلان منى
ضميرى بيانبنى ومش عارف الحل ايه
ياريت يا اخوانا كل واحد يعرف حل للمشكلة يرسل لى عالايميل وجزاكم الله خيرا
ويارب يتقبل الاعتذار و الناس تبطل تتصل عليه لانى والله مانا عارف انام من كتر عذاب الضمير
و الآن بشعر بالندم على ظلم الراجل ده
يارب يسامحنى و نتوصل لحل للمشكلة
كل عام وانتم بخير

اللهم لك الحمد لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك ولعظيم سلطانك
الإعتذار لاى شخص أسأت له وكل عام وأنتم بخير
Mahmoud Mahmoud Mohamed
m0128000276@yahoo.com
تعلم تجارة العملات  مجانا إضــغــط هنـــا

No comments:

Post a Comment